Paljudel väikeste ja keskmiste ettevõtete juhtidel puudub ülevaade, mis tegelikult toimub tema äris. Saadakse küll heal juhul oma raamatupidajalt kasumiaruanne ja bilanss, kuid mis edasi? Samal ajal räägib kindlasti müügiosakond kui imehästi kõik läheb, kuid kontol ei paista see kajastuvat.
Siinkohal tulebki appi analüüs, mis aitab juhtidel aru saada näiteks kui palju müügiosakonnas keegi müüs, mis tooteid, mis hinnaga. Vähem tähtis ei ole ka toote/teenuse omahind ja kate. Teenusfirmadel on sageli väljakutseks suurem töötajate arv ning nende tootlikkus, pidev palgasurve. Kõik sellised väiksemad ja detailidesse minevad aruanded/analüüsid annavad juhile võimaluse teha otsuse, mida muuta, et saavutada soovitud tulemus.
Kui sellist ülevaadet ettevõttes ei ole, siis tihti tehakse otsuseid kõhutunde järgi ja vaadatakse mis saab. Tulemus võib olla hea (kui on õnne) ja halb (kui otsus tehti valedel eeldustel). Siinkohal tuleb appi teile meie analüüsiteenus, kus kaardistame ettevõtte protsessid ning lepime kokku mõõdikutes, mida hindame hakkame. Võtke julgelt ühendust!
Lisa kommentaar